AZAM BARU






Hari ini aku menangis lagi...Terkenang aku ada mimpi hari kiamat,astarfigruallahazim...
Aku rasa keinsafan datang,tak tahu apa motif mimpi tu tapi hati x penah rase tenang sejak mimpi tu,mugkin aku di beri kesempatan oleh Allah agar bertaubat.Terima kasih padamu tuhan kini membuka pintu hati seorang hamba mu agar menghadapmu lagi...Pada hari ni adalah azam aku menjadi seorang muslim yang sebenar...Muslimah yg mmakai tudung,menutup aurat,sembayang 5 waktu sehari,menunaikan kewajipan seorang muslim...Hari ni telah aku sematkan dalm kenngan selamanya,mugkin setiap manusia mmpunyai kesalahan dan x kan penah lari dari itu.Aku bersyukur di beri kesempatan lagi sebelum aku peri.Andai aku pergi dulu segala kemaafan aku pinta pada semua jika mmpunyai keslahan pada seorang insan bernama 'Y' aku mohon andai engkau masih ada atau tidak aku mendoakan engkau di lindungi oleh Allah.Jika di izinkan than akn menemukan kita...Pada seluruh umat ingatlah tuhan tu adil,mugkin hari ini tuhan memberi hidayah padaku tapi pd kalian semua msih mmpunyai waktu untuk menghdapnya yg maha suci.Saya mendokan anda semua...Amin....





FROM:MISS BELLA

No comments:

Total Pageviews